קידום אתרים צד ימין
קידום אתרים / שיווק / ליווי אתרים באינטרנט
ehsuo t,rho cthbyrby


קידום אתרים בתשלום - מול קידום אורגני בגוגל
ADwords - קניית מיקום בתשלום בגוגל
יעוץ

קידום אתרים מקצועי
קידום אורגני מול קידום בתשלום ב google?
SEO:
Search Engine Optimization
SEM:
Search Engine Marketing

יש להבחין בין שתי פעולות הנקראות קידום אתרים .
אחת היא קידום בפועל (seo) בתוצאות האורגניות / תוצאותה הטיבעיות במנוע החיפוש
בעוד השניה הקרויה בגוגל ADwords היא פעולת של קניית מיקום במנוע החיפוש (פרסום באינטרנט)
כחלק ממערך קניית המדיה באינטרנט, התוצאות הקנויות ממוקמות בד"כ משמאל לתוצאות האורגניות.

קידום אתרים אורגני
SEO: מתייחס לתוצאות החיפוש הטבעיות - יופיעו בהרחב בצד ימין של דף תוצאות החיפוש
משמע התוצאות שמנוע החיפוש (רובוט) סינן, ארגן, וסידר הופעת התוצאות על פי
חשיבות המבוססת על הפקודות והקריטריונים שטמונים ומהווים את  בסיס הפעולה של מנוע החיפוש (אלוגריתמים) ושמקדם האתרים מתחקה אחריהן ופועל בהתאם.

קידום בתשלום במנועי החיפוש
SEM - ADwords
קידום בתשלום מהווה חלק אחד מסך פעולות שיווק אתרים באינטרנט
כחלק מ פרסום ממוקד באינטרנט לקוחות פוטנציאלים
"קידום" אתרים בתשלום במנועי החיפוש משמעו הופעה מקודמת במנוע החיפוש
במיקומים ספציפיים שנקבעים על פי תשלום ובדרך כלל יופיעו לשמאל התוצאות האורגניות.
קידום אתרים בתשלום הוא למעשה קניית מיקום במדיה על פי גובה התשלום
למיקום מועדף וזמן הופעה (גם בעיתונות  רדיו טלויזיה קריטריונים בהתאם )

ניהול ADwoerds - קידום אתרים מקצועי בתשלום
יכלול אסטרטגיה להסגת מקסימום כניסות רלוונטיות לתקציב נתון
בחירה ותמחיר מילים שמשרת את התקציב הנתון שלך
בהתחשב בסוג המוצר והתחרות למילה בכל זמן נתון.


המתודה של קידום אתרים אורגני
המטרה הופעה בהפניות טבעיות / שלא בתשלום במנוע החיפוש
צורת העבודה מתבססת על שתי רגליים עיקריות: הגולש ומנועי החיפוש

1. הגולש - עמידה על אופן וצורת החיפוש של הגולש בתחום העניין של האתר המקודם-
היכן יחפש, באילו מילות חיפוש וביטויים (מחרוזת/ רצף מילים) ישתמשו רוב הגולשים בחיפוש בתחום עסקכם.
זאת תוך שימוש בכלים סטטיסטים המאפיינים את הגולש הממוצע בתחום.
לשם כך נבצע מחקר מילים – מהן המילים והביטויים המבוקשים סטטיסטית בחיפוש בתחום העסק, בנוסף נבצע תחקיר על תחום העסק והלקסיקון המקצועי בהטמעת המילים הרלוונטיות במנוע החיפוש.

2. מנועי החיפוש - עמידה על אופן וצורת הפועלה של מנועי החיפוש בהצגת תוצאות החיפוש הרלוונטיות לתחום תוכן האתר המקודם תוך התבססות על הניסיון הרב והידע הנצבר בהתחקות אחר אופן הפעולה של מנוע/י החיפוש בהם מקודם האתר.

דרך הפעולה מתמקדת בשתי פעולות אלו כמשלימות אחת את השניה באופן טבעי
לדוגמא: אם נדע מהן מילות החיפוש המבוקשות לתחום ספציפי ונדע כיצד מנוע החיפוש מגיב לבקשות חיפוש במילים וכיצד הוא קובע את הרלוונטיות במיקום האתרים במילים ובבטויים המיוחסים. ומכאן נבצע אופטימיזציה לאתר המקודם בתחום זה כך שיופיע באופן בולט (מקודם/קודם למתחרים) בתוצאות החיפוש.

להרחבה על יתרון מודל השיווק דרך מנועי החיפוש לחצו כאן
להרחבה על קידום בתשלום בגוגל ADWords

יעוץ

 
ד
קידום אתרים מקצועי
«
«
«
«
«
«
«
«
ג
שיווק ופרסום באינטרנט
«
«
«
«
«
«
«
ג
קידום אתרים שיווק אתרים
   
© כל הזכויות שמורות
אין לצלם,להעתיק ו/או לעשות שימוש מכל סוג ומדיה באתר ובתכניו ללא אישרו בכתב ומראש מבעל האתר


זכות קדימה להצלחה שלך

אייל נייד : 050-785-8989
seo.jumpup@gmail.com