קידום ממומן בגוגל - פרסום באינטרנט
Google ADwords - קניית מיקום בתשלום בגוגל
פרסום באינטרנט - פרסום ושיווק במנוע החיפוש google
פרסום - שיטת הפרסום בגוגל ADwords
הופעה במנוע חיפוש - המפגש צרכן מתעניין לפיתרון אפשרי
כלל תנועת הגולשים ממנועי החיפוש, היא הצורה המובהקת ביותר
של תנועה ממוקדת ורלוונטית באינטרנט.
פרסום בנקודה זו - דף תוצאות הרלוונטי למילות החיפוש דרכם ביקש הגולש להגיע למידע.
משיג את המשתמש כשהוא ממוקד הן ברצון והן בזמן המוקדש על ידו להשגת המטרה.
מפגש של שירות / מוצר בנקודה זו עם הגולש היא הסנכרון הקרוב ביותר בין המוצר/שירות
ללקוח,
מטרתו וזמנו הפנוי ומכאן יתרונו המובהק של פרסום/מופע במנועי החיפוש.
ולמעשה הופעה במנועי חיפוש במילת חיפוש רלוונטית היא נקודת מפגש בין הצורך לפיתרון ( "המומלץבאתר")
על שיטת הפרסום בגוגל ADWords
שיטת הפרסום בגוגל מבוססת על תשלום לפי הקלקה Pay-per-Click PPC
ומאפשרת להגיע לגולש המחפש מידע ספציפי במנוע החיפוש
על ידי הופעה בדף התוצאות תחת מילת החיפוש המבוקשת
ההופעה תהיה בצורת מודעת מילים המופיעה
בצד תוצאות החיפוש הגנריות או מעליהן, כך שגם אם לא הופעת במילות החיפוש
בצורה גנרית/טבעית עדיין תופיע בדף תוצאות החיפוש
למילה הרלוונטית
.עלות ההופעה ב ADWords
בשיטת ADWords על כל מילת חיפוש או ביטוי חיפוש יש מכרז
שמשמעותו היא שעלות להופעה לכל מילה ו/או ביטוי במיקום מסוים בדף תוצאות רלוונטי
נקבע על פי הביקוש והתחרות באותה מילה בזמן נתון
וכך מילות חיפוש מבוקשות יכולות להגיע לעלות גבוהה ביותר ללחיצה
ולהיפך מילים פחות מבוקשות יכולות להגיע ל מחירים משתלמים ביותר.
קידום אתרים מקצועי - שירות הקידום בתשלום
מבצע עבורך את ניתוח מילים, ביטויים ותכנים רלוונטיים כדי לחדד
סוג הפניה כמו כן, תערוך מעקב אינטנסיבי שיפור תכנים ומיקומים
תוך שימוש בכלי ניתוח וכלי המשוב השונים המלווים בניסיון המצטבר.
כדי למקסם את התנועה הרלוונטית במסגרת תקציב נתון נשתמש
.ללא מעקב וניהול המודעות על בסיס יומי יבוזבז כסף רב
על פרסום לא רלוונטי או בעלות מוגזמת.
על קצה המזלג - ההיסטוריה של קידום האתרים Google מול Yahoo
כיצד Google ביצעה את הפריצה מול Yahoo שהייתה המובילה לפני שנים
לא רבות בשוק הפרסום באינטרנט
בעוד Yahoo בעבר ביצעה את הקידום לפי תשלום עבור חשיפה
שהייתה מקובלת כשיטה השלטת
באה Google והציעה תשלום לפי לחיצות בפועל / קליקים וכבשה את שוק הפרסום.
וביססה את צמיחתה המהירה והמינוף של כוחה
קידום אתרים אורגני
SEO: מתייחס לתוצאות החיפוש הטבעיות - יופיעו בהרחב בצד ימין של דף תוצאות החיפוש
משמע התוצאות שמנוע החיפוש (רובוט) סינן, ארגן, וסידר הופעת התוצאות על פי
חשיבות המבוססת על הפקודות והקריטריונים שטמונים ומהווים את בסיס הפעולה של מנוע החיפוש (אלוגריתמים)
ושמקדם האתרים מתחקה אחריהן ופועל בהתאם.
קידום בתשלום במנועי החיפוש
SEM - ADwords
מהווה חלק אחד מסך פעולות שיווק אתרים באינטרנט
"קידום" אתרים בתשלום במנועי החיפוש משמעו הופעה מקודמת במנוע החיפוש
במיקומים ספציפיים שנקבעים על פי תשלום ובדרך כלל יופיעו לשמאל התוצאות האורגניות.
קידום אתרים בתשלום הוא למעשה קניית מיקום במדיה על פי גובה התשלום
למיקום מועדף וזמן הופעה (גם בעיתונות רדיו טלויזיה קריטריונים בהתאם )
ניהול ADwoerds - קידום אתרים מקצועי בתשלום
יכלול אסטרטגיה להסגת מקסימום כניסות רלוונטיות לתקציב נתון
בחירה ותמחיר מילים שמשרת את התקציב הנתון שלך
בהתחשב בסוג המוצר והתחרות למילה בכל זמן נתון.
מאמרים משלימים:
קידום בתשלום מול קידום אתרים אורגני
פרסום ממוקד במנועי חיפוש
צורות פרסום נוספות באינטרנט
ידיעות משלימות מן העיתונות הטכנולוגית
1. גוגל מפרסמת מודעות גם כשהלקוחות לא מבקשים
מאז פברואר, מפרסמת גוגל מודעות צמודות-מילה גם שלא בצמוד למילים שביקש הלקוח,
ומקבלת על כך תשלום. החודש אמר סרגיי ברין, ממייסדי החברה, כי גוגל תרחיב פעילות זו...להמשך לחץ
|