קידום אתרים צד ימין
קידום אתרים / שיווק / ליווי אתרים באינטרנט
ehsuo t,rho cthbyrby


פרסום באינטרנט - שיווק באינטרנט
שיווק תוכן באינטרנט - מכירת תכנים
יעוץ


תוכן ותשלום באינטרנט - ההיסטוריה של פרסום נלווה תוכן ?
מודל שיווק ומכירת תוכן באינטרנט - תכנים באינטרנט ופרסום צמוד תוכן

הניסיון למכור תוכן באינטרנט כמוהו כניסיון למכור ספר כל שהוא בתוך ספריה ציבורית בה המנוי חינם.

העברת מידע מהפרט אל הכלל
הבעיה המרכזית של גביית תשלום על מידע באינטרנט מעבר לתחרות בין הפורטלים
נובעת גם מהאפשרות הזולה וניתן לומר חינמית של אנשים בעלי מידע מסוגים שונים - חובבני מקצועי,יצירתי ואחר להעלות את המידע שברשותם בערוץ פתוח זול וחינמי.
זאת בניגוד לכל ערוצי המידע המקבילים העולים כסף רב דוגמת עיתונים, זמני שידור ברדיו ובטלביזיה ואחר.
בדרכו שלו גילה האינטרנט את הרצון האנושי לשיתוף מידע תוכן וקבצים לסוגיהם
ומכאן לחשיפה של הכותבים והיוצרים השונים בו,בהם כאלו אשר נמצאים כבר מעבר לשיקולים כלכליים כאלו או אחרים, כיום ניתן למצוא באינטרנט
אתרי ייעוץ כלכלי, רפואי, עיצובי, טכנולוגי ואחר, של אנשים שפרשו מהשוק או פשוט של אלוהמבקשים חשיפה ותהודה ציבורית בלבד, לחליפין כאלו אשר בעזרת התוכן מנסים למשוך לקוחות למוצרים נלווים.
לפתע היה על כוחות השוק להתמודד עם מידע הצבור אצל פרטים שונים אשר אינם
מבקשים תמורה ישירה עבורו למעט חשיפה ועניין.
דבר המהווה שבירה של השוק הקפיטליסטי המוכר בו כל דבר עולה כסף
ואינו ניתן כך סתם בחינם, האינטרנט מעביר ומבזר את הידע והמידע מרשות
הפרטים השונים אל הציבור הרחב בדרכים מגוונות שאינן עולות כסף למשתמש במידע.
עם האפשרות של כל אחד להפיץ תוכן בדרכים חינמיות גרמו לערוצי התוכן השונים בעיה
קשה של ייחודיות ויתרון יחסי למידע אותו הן מחזיקות.כך התגלה האינטרנט בכוחו כמדיה להפצת מידע.

האינטרנט והמודל הטלוויזיוני - אימוץ מאוחר של השיטה
האינטרנט בצורתו המסחרית החל בשנת 1992 לערך כשהוא מבוסס על הכלכלה הישנה
בה מוצר / תוכן שווה כסף ויש מי שישלם עליו.
בעקבות התחרות העזה ויציאתם לאור של אתרים המספקים תוכן זהה נוצרה הכלכלה החדשה,
ובדומה למודל הטלביזיוני בו הצפייה חינם והרווחים מבוססים על פרסומות שמחירן תלוי רייטינג
כך באינטרנט המלחמה היא על מספר הצופים או בזרגון האינטרנטי Ball Eye.

הנפילה של בועת האינטרנט שהביאה הכלכלה החדשה בתחילתה קשורה להפרזה בריווחיות התפעולית הצפוייה של האתרים בכללם והתבססה על מכפילים מופרכים משמע מספר הקניות העתידיות של מוצרים שירותים ופרסומות ומדדי רווח מבוססים שבינם למציאות של אותם ימים לא היה קשר . כאשר מימון הפעילות התפעולית מבוסס על הנפקות שקושרות את גורלן על בסיס זה.

הגולש / צופה כמוצר שנמכר למפרסם
במודל הטלביזיוני בניגוד למחשבה הרווחת רואה בעל המדיה הטלווזיוני בצופה מוצר, אותו הוא מוכר למפרסם
צופים בחתך זה או אחר המאוגדים לנתוני רייטינג, משמע תשלום גבוה יותר עבור זמן פרסום במדיה
בה התוכן ניתן חינם. יוצא מכך שההמשלם על התוכן בפועל הנו המפרסם ולא משתמש הקצה.
האינטרנט בשנותיו הראשונות ניסה להתבסס על מודל הפוך - תשלום ישיר עבור תוכן ע"י הגולשה/הצופה,
בתחילת דרכו המסחרית, האינטרנט הגיש את המידע הטוב ע"י חברות אחזקת תוכן בתשלום - חברות כגון קומפיוסרב, פרודיגי ודומיהן שהחזיקו ארכיון ממוין ומנוע חיפוש גנרי חזק כך גם עיתונים לקחו כסף על מנוי באינטרנט על תוכן, בארץ בעיתון הארץ באינטרנט נדרש מנוי עם התפוצצות הבועה נמחקו החברות של יכלו לצאת ממודל זה.

מגמות תשלום ישיר עבור תוכן באינטרנט כיום
תשלום ישיר על תוכן מתבסס בסוגי מידע מתמחים כגון: אתרי מסחר כלכליים,אתרי מידע רפואייםלציבור המקצועי ,
אתרי מכירה של מחקריים, אתרי מכירה של עבודות לסטונטים ומתמחים, אתרי ברנז'ה
ואתרים בעלי מחקרים סטטיסטיים ואחרים.
ושני סוגים מתבלטים רוחיים נוספים - תוכן לילדים ותכני אתרי סרי סקס בתשלום.

תשלום ע"י קהל טכנולוגיית קצה
עם התרחבות מוצרי הקצה המתחברים לאינטרנט גדלו האפשרויות לחיוב עבור תוכן של מנוי תעכנולוגיה
אם בעבר הלא רחוק האינטרנט היה נגיש רק על גבי מחשבים נייחים ואחר כך ניידים,
היום התרחבו מוצרי הקצה המקבילים :
מוצרים כגון: תקשורת סלולארית, טלביזיה, קונסולות משחק, לווין, פאלם, בלקנברי, מכוניות,
כך, לדוגמא עם יציאת הדור השלישי והרביעי של הטלפונים הסלולארים והאינטרנט המהיר בסלולארי
גישת הקצה מהווה מקפצה של גישה ואפשרויות חדשות של שיווק תוכן למשתמש מדיה וצרכן הטכנולוגיה
כיום השימוש בסלולארי לגלישה באינטרנט הינו שימוש משלים לגלישה במחשב.
משלים במובן של גלישה בזמן ממוצע קצר של דקות יומיות בלבד לגולש.
מנגד, מדובר כנראה בגלישה ממוקדת לצרכיי מידע ספציפי או משלוח הודעות ואימייל.

כשמדובר במידע ספציפי תתכן כניסה של ספקי תוכן בתשלום המאורגן דרך הגביה של
המפעיל הסלולארי, דבר הפותח דלת של חיוב תוכן בתשלום ישיר או עקיף ע"י חברות הסלולר.
כמו כן עם העברת וידאו דרך קבלי הטלפוניה למנוי תתרחב מפת משתמשי הקצה לאין שיעור.

קידום אתריםתוכן בתשלום כיצד - לעשות זאת?
על נותני המידע בתשלום להיות איכותים ממוקדים
והחשוב ביותר כאלו הנותנים מידע בזמן אמת - בורסה כלכלה מאגרי מידע רפואי ואחר,
כאלו ואחרות, או לחליפין בעלי מוניטין של חיזוי או אחר אשר הוכיחו את עצמם.
כן, עליהן לספק תוכן בהקפים משמעותיים כולל ארכיון ותיעוד אשר ישכנע את הגולש
בהיקף ובאיכות ייחודי לסוגו. שירותים שונים, בדומה לסוכנויות הידיעות. בנוסף
בעלי האפשרות להגישו בצורה מהירה ומעודכנת.

קידום אתריםבידול מוצרי הקצה
בידול קצה הוא למעשה אפשרותן הטכנית של חברות בעלות רשת משלהן
כגון חברות הסלולר, חברות הכבלים ואחר ליצור תוכן סגור בפני משתמשי קצה אחרים.
ובכך לגבות תשלום נוסף בדומה לחבילות ה"טירינג" בלווין.
כן, ליצור פורטליי תוכן מיוחדים ומבצעים מיוחדים בגישה לגולשים שלהן בלבד.
כמו בידול אמצעי התשלום תשלום ע"י חיוב על מוצרים ותוכן דרך המנוי. לדוגמה תשלום על תוכן או מוצר בפעימות שונות או לחליפין זיכוי זמן אויר או פעימות של המנוי ברכישה בה חפצה החברה נותנת שרות הקצה.

קידום אתריםמובילי התוכן שהביאו את הפיתוח לאינטרנט מהיר
סקס - תוכן מרוויח שקידם את הטכנולוגיה באינטרנט שנות דור
תוכן זה הנו אתרי הסקס בתשלום, יתכן ואחת הסיבות לכך היא הקושי של אתרים אלו
מהתחלה להתבסס על פרסום באינטרנט שכן, אף חברה מכובדת לא ששה להופיע באתרים אלו,
אולי ניתן ללמוד מכך שבאין ברירה התבססו אתרים אלו על תוכן מקוטלג.
כיום תוכן מוביל המצריך אינטרנט מהיר הוא הורדת וקניית קבצי מוסיקה והורדת וידאו וסרטים באינטרנט
בצורה חוקית ושאינה חוקית.

קידום אתריםגוגל ועולם התוכן - המהפך בפרסום נלווה תוכן - ADwords
המוטו: אם לא נרוויח מתוכן ישירות נרוויח מפרסום נלווה תוכן
לפני 10 שנים גוגל מזהה ומגלה את הדרך להפוך תוכן גלובלי לכסף ולערוץ פרסום מכניס עבור הכותב ועבורה
גוגל גילתה את עולם התוכן בשתי דרכים
מנוע חיפוש וקיטלוג תוכן = פרסום נלווה לצד תוצאות חיפוש התוכן
שותפות עם יצרני תוכן: פרסום ישיר נלווה בצידי תוכן קיים באינטרנט ע"י שותפויות עם בעלי אתרי תוכן ומידע
עם התפתחות בחיפוש תמונות וידאו ומוסיקה באינטרנט הפרסום צמוד התוכן מתפתח וצובר תאוצה.


יעוץ

 
ד
קידום אתרים מקצועי
«
«
«
«
«
«
«
ג
: מידע מאמרים ומונחי יסוד
קידום, שיווק ופרסום באינטרנט
«
«
«
«
«
«
«
«
«
«
«
 
ג
קידום אתרים שיווק אתרים
   
© כל הזכויות שמורות
אין לצלם,להעתיק ו/או לעשות שימוש מכל סוג ומדיה באתר ובתכניו ללא אישרו בכתב ומראש מבעל האתר


זכות קדימה להצלחה שלך

נייד : 0507-85-89-89 דואל: seo.jumpup@gmail.com

אתרים מומלצים : אינדקס אתרים אינדקס דילים
קידום אתרים מקצועי